Saturday, 2 April 2011

Kawan aku :)




Haaa..yang kat atas tuh kawan aku . boleh kira macam kawan baik lah jugak ..
nama die Zarith Sofea Anne bt Mohamad :)
kau nak tahu perangai dia macam mana ? perangai dia ni GEDIK gila ..
gedik gedik die pown..dia cantik . dia baik :) dia layan jer
aku ape yang aku nak ..aku nagis dia pujuk..tapi dia ni cepat marah 
sikit..dia suka berkawan ngn lelaki...lelaki pun suka kawan ngn dia gaks ..
aku tak tahu asal .. maybe dia pun macam akuu ..
happy GO LUCKY ;) HEHE..
perasan la plak aku nii ..dia pun boleh
tahan banyak gossip .. hahaha .. 


Ni plak kawan baik budak yang kat atas tuh ..
COMEL ann ? tapi dia ngade2 ckit ah ..
macam budak kecik .. tapi dia ALIM sikit ..
dia tak suka sangat nak brkwn nan dak2 laki2
niw..dia tak layan..pssstt..dia single tau ..HAHA..dia sama
skolah ngn Zarith..nama dia Sarah Syarmin :)
sarah ni suka sangat makan ice cream .. and kadang2 dia boleh
jadi gila bila dia ketawa .. HAIHH sme ah
nan kawan baik dia tu .. tapi walaupun diorang tuh gila ..
aqw ttp cke kwn nan diowang .. diowang sporting
abessss ..

okay ahh . cukup ah aku membebel .. aku nak offline .. sebab adek aku mauu main ..
nanti aku update lagi okay .. maybe pasal kawan lelaki aku plakk ..
bye .. Lots of love : Secret Girl :)

No comments:

Post a Comment